Maagdelijkheid

Ik ben nog maagd, there I said it.

Ik heb het idee dat dit in onze maatschappij echt een taboe is. Aan de ene kant moet je als meisje zo lang mogelijk maagd blijven en aan de andere kant is het raar als je het nog bent. Er wordt ook zo een druk op het verliezen ervan gezet, niet dat het zo snel moet maar hoe het moet. Mijn hele leven is een soort van zieke standaard gezet voor het verlies ervan. Het moet met iemand speciaals zijn die om je geeft en voorzichtig is. Het liefst een vriendje, want je getrouwd zijn let’s be real, is echt niet meer realistisch of van nu.

Ik heb dit jaar de fout gemaakt om als ik dronken was wel gewoon met een jongen mee naar huis te gaan als we aan het zoenen zijn en hij dit voorstelt. Alleen dan blijk ik te vergeten dat een jongen dan verwacht dat je seks gaat hebben met hem. Dus elke keer kom ik dan met mijn zieke cockblock om te zeggen dat ik het niet wil. En het is niet eens dat ik er niet klaar voor ben. Ik voel me best wel klaar voor seks, het is alleen dat ik het niet op zo’n manier wil. Na al deze romantische films een sprookjes kan ik het gewoon niet hebben om seks te hebben met een jongen die toch niks speciaals voor mij betekend en voor wie ik ook niks speciaals ben. Ik vind het zelf ook super kut en het zit me echt in de weg, als ik deze stomme morele gevoelens niet had gehad had ik lekker rond kunnen sletten maar dat kan nu dus niet.

Ik begin onderhand ook een reputatie te krijgen voor het meegaan naar huis met jongens zonder resultaat aangezien het nu al vier keer is gebeurd.. Ik ben gewoon moeilijk naïef als ik dronken ben en bovendien ben ik ook echt een knuffelaar, dus het idee dat ik lekker kan spoonen met een jongen in plaats van alleen te slapen klinkt altijd wel heel aantrekkelijk. Maar ja het liefst had ik dus gehad dat ik voor mijn studententijd al geen maagd meer was.

Een vriendin van me was eerst ook nog maagd maar die heeft het in een dronken bui wel met een jongen gedaan. Ik had dus die mogelijkheid maar blijkbaar zit het speciaal doen er zo ingeramd bij mij. En de meningen erover zijn ook echt verdeeld. De een zegt doe het gewoon boeiend (voornamelijk de jongens, voor hun betekend maagdelijkheid dus blijkbaar niet zoveel), en aan de andere kant heb je (vooral de chicks dus) die die mij supporten en zeggen dat het goed is dat ik het bijzonder wil hebben.

Wat is jullie mening? Ik denk niet meer dat ik van deze houding af ga komen aangezien seks voor mij dus best wel een big deal is. Het grappige is dat ik zoenen helemaal niet zo zwaar weeg. Dat is gewoon leuk zonder echt een lading erachter. Alles wat ik kan zeggen is dat ik de verwachting koester binnen niet al te lang iemand te hebben waarmee ik een speciale eerste keer kan hebben, aangezien maagdelijkheid door de bijbel en de media etc. dan wel helemaal opgehyped wordt, maar ik er toch wel echt klaar mee ben.

Leave a Reply

