Stress

Het leven is nou eenmaal best stressvol ik bedoel ik heb echt altijd stress en altijd wel iets om gestrest om te zijn maar ik wens altijd voor een situatie zonder stress in plaats van een manier om met deze stress om te gaan, wat waarschijnlijk veel beter zou zijn. Want weet je, zo lang je dingen gaande hebt in je leven moet je gaan presteren en dingen doen en keuzes maken en in principe is dat wat je wilt om cariere te maken, een goede baan te krijgen, gelukkig te zijn. Dus eigenlijk is stress onvermijdbaar is de conclusie waar ik naar toe aan het werken ben. Met deze kennis, dat ik altijd stress in mijn leven zal hebben kan ik gaan balen als een stekker. Jezus heb ik weer, altijd stress, en stress is zo verschrikkelijk. Maar wat ik ook zou kunnen doen is proberen om een manier te vinden om met deze stress om te gaan, door bijvoorbeeld goede planningen te maken, en te mediteren en shit. En ook om gewoon niet series te kijken op cruciale momenten waarop ik eigenlijk een deadline moet gaan halen.

Dus, in plaats van weg te rennen voor stress, omarm het, en probeer erdoorheen te worstelen en gewoon je verantwoordelijkheden te halen en ondertussen er ontspannen uit te komen.

Leave a Reply

