Dun

Ik wil zo graag dun worden net als Anita, maar Anita is dan wel dun, ze is ook best wel een slet. Dus als ik zo dun wordt als Anita wordt ik dan automatisch ook een slet? Ik zou niet weten hoe ik om zou gaan met alle nieuw bevonden aandacht van het mannelijk geslacht , dus wellicht zal ik wel het een en ander af sletten als mijn figuur dusdanig afgeslankt zal zijn. Misschien niet voor al te lang maar totdat ik iemand heb gevonden die van me houdt, van mij en mijn strakke lichaam. Van mij zoals ik ben, zonder rondingen maar wel met inmiddels een hoop oud bed-partners op de telling. Deze man zal mij dan veranderen van seks beluste sloerie naar een trouwe huisvrouw die taarten bakt en onder de zonnebank ligt terwijl hij een saai kantoorbaantje uitvoert om de ekkies binnen te harken. Deze zal ik dan weer uit geven aan verhullende merkkleding, want ik kan het toch wel hebben. Ook zal ik een dure personal trainer hebben die mij afraad de taart die ik zojuist heb gebakken te eten, behalve als er geen suiker, gluten of dierlijke producten in zitten. Maar tegen die tijd kan je het niet eens meer echt een taart noemen. Eigenlijk ben ik diep ongelukkig, ik zit de hele dag alleen in dat grote huis. Nou ja ik heb Harold, een klein rot hondje die ik in mijn dure Prada tas met me mee draag als ik weer eens ga shoppen. Ook heb ik wel de personal trainer waarmee ik het uit frustratie doe aangezien mijn man nooit thuis is, echter is hij helemaal niet goed in bed omdat hij door zijn zieke looks nooit zijn best heeft moeten doen. Naast dat hij mijn niet bevredigd en ik me telkens schuldig voel tegenover mijn man valt hem nu ook elk vetje op mijn lichaam gelijk op wat nou ook niet echt een boost is voor mijn al in elkaar gevallen zelfvertrouwen. Naast mijn contacten met hem en Harold ben ik eigenlijk enkel alleen, ik heb wel wat vriendinnen maar ik weet dat zij alleen bevriend met me zijn omdat ik zoveel luxe om me heen heb en hen nog wel eens trakteer op een spa dagje of iets in die richting. Ik moet hen wel omkopen om bevriend met mij te blijven, niet alleen omdat het oppervlakkige tutten zijn, maar ook omdat mijn gezelschap nou ook niet echt heel fijn is. Ik ben alleen maar chagrijnig omdat ik nooit meer chocola mag eten en omdat mijn man nooit thuis is en ondertussen ook een affaire heeft met zijn secretaresse.

Weet je wat, ik hoef helemaal niet zo dun te zijn als Anita, ik vind mezelf en mijn leven eigenlijk wel prima zoals het is.

Leave a Reply

